مرکز پژوهش در معارف وحیانی

مَا رَأَیْتُ شَیْئًا إلَّا رَأَیْتُ اللَهَ قَبْلَهُ وَ مَعَهُ وَ بَعْدَهُ

مرکز پژوهش در معارف وحیانی

مَا رَأَیْتُ شَیْئًا إلَّا رَأَیْتُ اللَهَ قَبْلَهُ وَ مَعَهُ وَ بَعْدَهُ

مرکز پژوهش در معارف وحیانی



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا

بایگانی

نگرانی رهبری

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ



     رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب با اشاره به کارآیی این نگاه عمیق و منطقی در مدیریت چالش‌های آشکار و پنهان با زیاده خوا‌هان جهانی از جمله مسئله هسته ای افزودند: تیم هسته ای که رئیس جمهور محترم انتخاب کرده انصافاً خوب، امین، مورد قبول و دلسوزند و در حال کار و تلاشند اما با وجود این برادرانِ خوب، من نگرانم ، چون طرف مقابل حیله گر و اهل خدعه و نیرنگ است و از پشت خنجر می‌زند.

ایشان با اشاره به یک اشتباه رایج مبنی بر اینکه اشخاص قدرتمند، نیازی به حیله گری ندارند افزودند: برخی فکر می‌کنند آمریکا با این قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی، احتیاجی به نیرنگ و موذیگری ندارد اما برخلاف این تصور، آمریکایی ‌ها به حیله و فریب نیاز فراوانی دارند و الان هم همینگونه عمل می‌کنند و این واقعیت، ما را نگران می‌کند.
رهبر انقلاب با تأکید بر مراقبت از شگرد‌های آمریکایی خاطرنشان کردند: آمریکایی ‌ها همیشه در آستانه زمان تعیین شده برای پایان مذاکرات، لحن خود را سخت‌تر، تندتر و خشن‌تر می‌کنند تا اهداف خود را محقق کنند که باید مراقب این حیله بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان سخیف و مشمئز کننده آمریکایی‌‌ها در هفته‌‌ها و روز‌های اخیر افزودند: یک دلقک صهیونیست در آنجا سخنانی گفت، مقامات آمریکایی هم برای اینکه خود را کنار بکشند مطالبی گفتند اما در همان مطالب، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کردند که واقعاً حرف خنده‌آوری است.
رهبر انقلاب حمایت صریح دولت آمریکا از دولت جعلی صهیونیست‌‌ها را یادآوری کردند و افزودند: واشنگتن از دولتی که رسماً به اقدامات تروریستی معترف است به زشت‌ترین شکل ممکن حمایت می‌کند و در عین حال جمهوری اسلامی را متهم می‌سازد.
رهبر انقلاب نامه‌ی اخیر سناتور‌های آمریکایی را حاوی نشانه‌‌های متعدد فروپاشی اخلاق سیاسی در نظام آمریکا برشمردند و افزودند: همه کشور‌های جهان طبق مقررات پذیرفته شده بین المللی، پس از تغییر دولت‌هایشان نیز به تعهدات خود پایبندند اما سناتور‌های آمریکایی رسماً اعلام می‌کنند اگر این دولت برود تعهدات او کأن لم یکن تلقی می‌شود، آیا این نهایت فروپاشی اخلاق سیاسی و متلاشی شدن درونی نظام آمریکا نیست؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مقامات جمهوری اسلامی کار خود را بلدند و می‌دانند اگر هم به توافقی برسیم چگونه عمل کنیم که دولت آمریکا بعد‌ها نتواند زیر آن بزند.
رهبر انقلاب همچنین با بزرگداشت یاد مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی او را عالمی عامل و دارای مجاهداتی تأثیرگذار خواندند و غفران و رحمت الهی را برای آن عالم فقید مسئلت کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی